Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Já žena… bez antikoncepce

Paní doktorky tyto prášky někdy rády předepisují jen proto, že slečně právě odbil patnáctý rok života. Radši dáme antikoncepci… preventivně, pro jistotu.

Párkrát v životě už jsem tyhle zázračné prášky brala. Paní doktorky je někdy rády předepisují jen proto, že slečně právě odbil patnáctý rok jejího života. Radši dáme antikoncepci… preventivně, pro jistotu. Já osobně mám zkušenost s tím, kdy lékař vyzdvihuje klady antikoncepce a opomíná zápory. Byla jsem mladá a nedomyslela to. Zlepší se pleť, menstruaci si můžete oddalovat jak se vám zlíbí, nebude vás tolik bolet břicho a hlavně neotěhotníte! Jakoby neexistovala žádná jiná bezpečná metoda. K čemu je ale dočasně alabastrová pleť, když až po vysazení prášků spousta žen konečně pozná, co je to špatná pleť… To období si pamatuji velmi dobře.
Antikoncepce vypíná přirozený ženský cyklus. Když jsem byla pod prášky já, měla jsem pocit, že tolik nevnímám své ženství. Fakt chceme ovlivňovat to, co je v našem těle přirozené, chemií? Ale tento příspěvek nebude jen o tom, jak je antikoncepce špatná, naopak bych chtěla napsat, proč je dobré, ji nebrat a o co všechno se ochuzujeme.

Před Austrálií jsem si nakoupila pár balíčků, že to tak bude lepší, pro jistotu. V den odletu jsem je záměrně nechala na stole a nadobro za nimi zavřela dveře. Už nikdy víc. Čekala jsem, co se začne s mým tělem dít a pečlivě jsem pozorovala své nálady. Ono žít s ženskou, které se mění nálady v závislosti na tom, v jaké fázi cyklu se zrovna nachází, je docela fuška, ale je to přirozené. Ženy jsou prostě komplikované. Děkuji Adame, že to dáváš. Myslím si, že to za to ale i přesto stojí. Jsem to já. Já žena a žádná chemie.Jak vypadá takový měsíc v životě ženy, která není „pod vlivem“?

 

 

Fáze: „Jsem nejpřitažlivější žena na světě, která zvládne všechno!“

 Zamilovaná hlava v oblacích, úsměv od ucha k uchu, pleť je rozzářená. Jen tak něco mě nerozhází. Až na únavu. Musím hodně odpočívat, protože tělo nabírá zásoby energie na celý měsíc a hodně dumám o životě. Po tom světě se chodí tak nějak krásněji a všechno vypadá růžově. Cítím se příjemně ve své kůži a musí to být v tomto týdnu vidět.  Fáze: „Světe, jsem tu!“ Bože, ten nával energie! Uděláme něco spontánního? Není problém! Může nás napadnout třeba žít někde jinde než v zemi, ve které zrovna žijeme. A najednou nám přijde, že to vlastně není až taková blbost, to zrealizovat. Ono vlastně nic není nemožné. Co takhle vyrazit na výšlap do hor? Teď! Já mám v téhle fázi pocit, že po světě tančím a všechny těžkosti mě ovanou, ale nikdy to nebude takový vítr, aby mě porazil. Na místě nepostojím. 

 

 Fáze: „Budu chvilku sama“ Energie pomalu dochází a ty zbytky se snažíme vložit do rozvoje sebe sama. Přemýšlíme, co bychom mohly vytvořit, vybudovat, upravit. Jsme hodně kreativní a snažíme se z toho vytěžit maximum. Máme chuť zkoušet věci, které jsme se vždy chtěly naučit a v téhle fázi se do nich možná konečně dokopeme. Já se zase ponořuji sama do sebe a v počítači zakládám soubor s názvem „Co se chci naučit“.

 

  Fáze: „Radši se přede mnou někam ukliďte“ Tady přestává veškerá legrace. Kromě toho, že mě možná najdete schoulenou v klubíčku na gauči, jak bezdůvodně břečím, tak vám možná i vynadám, když se mě zeptáte, proč. Já přeci vůbec nemusím mít důvod, proč. Tělo si asi potřebuje ulevit. Tahle ubrečená scénka na gauči je pro mé okolí ale pořád lepší, než když to začnu ventilovat změnami nálad. Slovíčkařím. Chytám se každého slova a když se mi zrovna nelíbí, udělám z něj konec světa. Naštvu se tak, že se otočím na patě a sama odcházím, abych se trochu uklidnila. Nemyslím to tak, vážně. Za chvíli už to ale zase bude dobrý, jen počkejte pár dní…

Autor: Kateřina Morávková | neděle 26.11.2017 13:09 | karma článku: 13,25 | přečteno: 600x
  • Další články autora
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Vrah hodil tělo ubodaného muže do žumpy, tam tlelo dva měsíce. Dostal 20 let

25. dubna 2024,  aktualizováno  12:44

Krajský soud v Ostravě poslal na dvacet let do vězení 62letého Karla Machalu za to, že předloni v...

Rakety ATACMS jsou stěžejní, ale Rusové se mohli připravit, míní analytici

25. dubna 2024  11:30,  aktualizováno  12:42

Rakety dlouhého doletu ATACMS, které USA poskytly Ukrajině, by mohly oslabit ruskou logistiku a...

Prokletím očkování možná je, že chrání proti smrtelným chorobám, míní Válek

25. dubna 2024  11:30,  aktualizováno  12:42

Přímý přenos V Česku stále rapidně přibývá případů černého kašle. Jednou z cest, jak se proti nemoci chránit, je...

„Není podstatné být vidět, ale mít výsledky.“ Politici reagují na konec ministryně

25. dubna 2024  10:46,  aktualizováno  12:41

O demisi ministryně pro vědu, výzkum a inovace Heleny Langšádlové (TOP 09) byl premiér Petr Fiala...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 0
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 0x
 

 

Seznam rubrik