Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Bez masky

Všechny jsme krásné a nejkrásnější žena je ta, která si toho je vědoma a umí to nosit i bez kosmetických pomocníků. To funguje ještě lépe než make-up, umělé nehty, nabarvené vlasy a umělé řasy dohromady. Buďme rády ve svém těle.

Bylo mi kolem třinácti a já jsem si na svůj ještě poměrně dětský obličej začala pravidelně mazat make-up, trhat si obočí do tenoučkých obloučků a skoro každý měsíc si měnit barvu vlasů, dokud jsem neskončila s oranžově peroxidovou hlavou a s brekem neprosila mamku, ať mi dojede pro hnědou, aby to nadělení nikdy nikdo neviděl. Ono, vyzkoušet se má hodně věcí a tomuhle období se asi vyhne málo kdo. Takové ty experimenty dospívání.

Někdy kolem devatenácti se to zvrtlo. Začala jsem více vnímat sama sebe. Díky bohu za trend hustého obočí, protože to mé je na blondýnku docela divočina. Ale co, já ho mám ráda a i když se bude nosit zase tenoučké, já si to své nechám. Mám ho ráda, protože jsem se tak narodila. Někdo, tam nahoře to tak vytvořil. Třeba je to zase tím věkem, kdo ví. Možná je to teď tou Austrálií, že už mi nedělá problém, pobíhat po městě bez make-upu, klidně i několik dní za sebou a že malování už není rutina. Když ráno vstaneme a běžíme do koupelny pro dávku každodenního make-upu, přestáváme se malovat promyšleně. Schováváme samy sebe? Naučila jsem se to dělat s rozmyslem. Jasně, budu se malovat stále, ale už o tom přemýšlím a nedělám to každý den. Zítra si dám tu oblíbenou rudou rtěnku, protože chci zvýraznit své rty, ale ne proto, že to tak dělám každý den. Nenahazujme na sebe masku nějakého univerzálního vzhledu. Buďme drahé ženy samy sebou. Je to strašně prima. Ráno vstanete a necháte vítr šlehat vaše tváře. Zčervenají i bez tvářenky. Fakt! Pocit, že každý kousek tváře dýchá… bože.

Všechny jsme krásné a nejkrásnější žena je ta, která si toho je vědoma a umí to nosit i bez kosmetických pomocníků. To funguje ještě lépe než make-up, umělé nehty, nabarvené vlasy a umělé řasy dohromady. Buďme rády ve svém těle.

Autor: Kateřina Morávková | pátek 8.12.2017 9:49 | karma článku: 9,25 | přečteno: 305x
  • Další články autora
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Kontrast v odvodech v Kyjevě a venku je neskutečný, říkají reportéři iDNES.cz

26. dubna 2024  16:04

Podcast Únava vojáků i civilistů na Ukrajině je vysoká, ale stejně tak i morálka. Redaktor Michal Voska a...

Žena nedbala varování své banky, falešným makléřům poslala přes milion

26. dubna 2024  15:57

Podvodníkům naletěla dvaašedesátiletá žena z Jičínska, která nedbala ani upozornění ze své banky,...

VIDEO: Strážníci v ulicích naháněli bagr, opilý řidič si jel pro cigarety

26. dubna 2024  15:42

Městská policie z Krupky na Teplicku zveřejnila video z netradičního zásahu svých strážníků. Ti...

Medaile z policistova hrobu nosil zloděj jako ozdobu klíčenky. Odhalila ho DNA

26. dubna 2024  15:36

Policie dopadla zloděje, který v říjnu roku 2022 v Ostravě-Vítkovicích ukradl dvě medaile z hrobu...

  • Počet článků 0
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 0x
 

 

Seznam rubrik