Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DT

Na druhou stranu - když nebudeme jejich výrobky kupovat, tak ti lidé na druhé straně světa nebudou mít co jíst.

Myslím, že systém "z extrému do extrému" není moc dobrý.

1 0
možnosti
PB

Z tohoto úhlu pohledu mne vůbec nenapadlo tuto problematiku vnímat.

Váš názor docela dává smysl.

Dík. R^

0 0
možnosti
PB

Píšete hezky. R^

Jen mě u tohoto i předchozího Vašeho blogu zarazilo samo téma.

Neplýtvat jídlem a kupovat (nejen v rámci "hadrů") jen to co potřebuji mi připadá naprosto samozřejmé.

Oprava: " ... dosud mi připadalo naprosto samozřejmé."

Zřejmě jsem ovlivněn svou sociální "bublinou".

Ale je moc fajn, že prostřednictvím tak hezky napsaných blogů, jako jsou Vaše, třeba aspoň trochu z té své "bubliny" vyhlédnu. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 0
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 0x
 

 

Seznam rubrik