Diskuse

Jako citrón

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J61a30r30a 67R57a50n21k

2. 1. 2018 2:30

Tak jen z vesela do Noveho roku, jsem take asi 1km od more, pouze trochu chladnejsi u Pacifiku:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Ať se vám tam všechno podaří a těším se na další psaní.

1 0
možnosti
Foto

Správně. Evropská komfortní zóna způsobená přehnanou sociální politikou nemá na svědomí jen příval levorukých migrantů, ale i zlenivění řady Evropanů a neochotu Romů stát se pracovitými zaměstnanci.

0 0
možnosti
JH

Jsem Australan, také Čech. Klokana jsem ale běžet neviděl;-D Trefil jsem ale na silnici vombata, autem. G'day a bezva další rokR^!!

1 0
možnosti
JR

J91a43r53a 83R79a69n21k

2. 1. 2018 2:31

U mne i srnky i myvalove, lezou az na verandu.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS